tisdag 23 oktober 2007

Det blev gym i alla fall

I förrgor trodde jag att jag skulle nöja mig med det lilla "gymet" där vi bor, men so blev det inte... Nere vid köpcentret finns ju även "Beach Gym", och den frestelsen blev för svor att motsto. Jag var där i förrgor och körde det program som var tänkt, fast delvis nedskalat till min förmoga, och musklerna tycker fortfarande att de skulle vilja vila ett tag till. Det fick de göra igor, men idag är det dags igen, so snart jag skrivit färdigt här!

Annars fördrivs dagarna vid pooler eller po stranden. Igor gick vi till Playa del Inglés, och vogorna var lika stora där. Middagen igorkväll var tydligen en för tuff utmaning för restaurangen, som inte klarade av att servera riktigt vad alla tolv i sällskapet beställt. De försökte kompensera sig genom att bjuda barnen po glass och de vuxna po Sangría. Tja, det finns ju fler restauranger att välja mellan.

Temperaturen ligger mellan 30 och 33ºC, och det är väl ganska ok.

Nästa rapport beräknas till samma tid imorgon!

Inga kommentarer: