fredag 8 februari 2008

Beundransvärda läsare

Ja, det är förstås Dej det handlar om! Du som, trots min obefintliga uppdatering sedan flera månader ändå troget letat upp min oansenliga blogg för att se om det hänt något. En massa saker har förstås hänt, men inte har det satt några spår här, inte...

Det är väl inte värt att lova något, men min ambition är åtminstone att vara betydligt flitigare än ett inlägg var tredje månad.

Sedan sist har mitt vikariat som enhetschef i Klippans kommun förlängts, så det mesta tyder på att jag blir kvar där hela innevarande år.

Vidare fortgår uppladdningen inför Vasaloppet. I oktober hade jag just börjat nosa lite på Crossfit, och det har jag fortsatt att försöka tillämpa sedan dess. Det innebär betydligt mer styrketräning än jag varit van vid och lite mindre fokusering på långpass. Det blir spännande att se resultatet om tre veckor (mer är det inte!). Om allt är som vanligt kommer man att kunna följa min "framfart" via nätet, men adressen för det är ännu inte klar. Jag hoppas kunna bidra med den servicen när loppet närmar sig.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: